آموزش ریاضی به دانش آموزان اوتیسم
آموزش ریاضی به دانش آموزان اوتیسم
اگر برای تدریس ریاضی به دانش آموز مبتلا به اوتیسم آماده می شوید ، به زودی متوجه می شوید که لحظات هیجان انگیز ، a-ha و همچنین چند چالش در راه خواهد بود. با این حال ، استفاده از استراتژی های خاص و شناختن فرزند خود در سطح دانشگاهی می تواند به تجربه لذت بخش برای هر دو شما کمک کند و به شما کمک می کند تا بر موانع مانند یک حرفه ای غلبه کنید.

این صفحه اطلاعات مفیدی ارائه می دهد که می تواند برای هر کسی که ریاضیات را به کودک مبتلا به اوتیسم آموزش می دهد مفید باشد. شما خواهید فهمید که چرا برخی از دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در ریاضی برتری دارند ، در برنامه درسی ریاضی به دنبال چه چیزی هستند و چگونه Time4Learning می تواند به دانش آموز مبتلا به اوتیسم کمک کند تا موفق شود.

اوتیسم و ​​ریاضی
آموزش ریاضیات به کودک مبتلا به اوتیسم
برنامه درسی ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم
برنامه درسی Time4Learning چگونه به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم کمک می کند
اوتیسم و ​​ریاضی
شواهد در چند سال گذشته نشان داده است که کودکان مبتلا به اوتیسم ممکن است دارای قوای شناختی خاصی در ریاضیات باشند. به نظر می رسد مطالعه ای که در 2013 در Biiat Psychiatry منتشر شده است با این نظریه منطبق است.

محققان دریافتند که بخش های خاصی از مغز در کودکان مبتلا به اوتیسم هنگام حل مسائل ریاضی فعال می شود و آنها در مقایسه با دانش آموزان بدون اوتیسم تمایل به استفاده از روش های مختلف برای حل این مشکلات دارند. در این مطالعه ، کودکان مبتلا به اوتیسم هنگام حل مشکلات اضافی دو برابر دانش آموزان در حال توسعه معمولی از تجزیه استفاده کردند. این استراتژی شامل تجزیه هر مشکل به مشکلات کوچکتر برای یافتن پاسخ است.

آموزش ریاضیات به کودک مبتلا به اوتیسم
از آنجا که اختلال طیف اوتیسم بسیار گسترده است ، در واقع یک روش خاص برای آموزش ریاضی به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم وجود ندارد. به طور کلی در مورد دانش آموزان ، هر کودک روش ترجیحی خود را برای یادگیری دارد ، با نقاط قوت و ضعف خاص خود. آشنایی با فرزند خود در سطوح مختلف به شما این درک را می دهد که کدام روش تدریس بهتر عمل می کند.

با این حال ، برنامه درسی آنلاین Time4Learning بازنمایی و گروه بندی بصری را ارائه می دهد ، که مشابه استفاده از عوامل فیزیکی در کلاس درس است که اغلب توسط کودکان در طیف استفاده می شود. همانطور که بسیاری از دانش آموزان در طیف چیزها را به صورت فیزیکی و واقعی می بینند و درک می کنند ، به نمایش واقعی تعداد مواردی که اضافه می کنید ، کم یا ضرب می کنید کمک می کند. با گذراندن دانش آموزان به سطوح ابتدایی که مشکلات واژه ای را ایجاد می کنند ، Time4Learning همچنین ابزارهای رایگان اضافی را در اختیار خانواده ها قرار می دهد.

با رعایت این راهکارها می توان به آموزش ریاضی به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم کمک کرد:

علایق فرزند خود را شناسایی کرده و از آن برای آموزش مفاهیم ریاضی استفاده کنید.
با استفاده از ابزارهای آموزش چند رسانه ای ، از شیوه یادگیری بصری-مکانی آنها استفاده کنید.
حقایق ریاضی را ذکر کنید تا فرزند شما بتواند هر زمان که نیاز داشته باشد به راحتی به آن مراجعه کند.
مفاهیم ریاضی را از طریق مثالهای بصری آموزش دهید و آنها را با دستورالعمل های شفاهی برای مفاهیمی که تا حدی کلامی یا غیر شفاهی هستند جفت کنید.
با بازی با کارت های فلش ، برنامه ها یا برنامه درسی آنلاین آموزش ریاضی را سرگرم کننده کنید.
از فناوری برای کمک به دانش آموزانی استفاده کنید که مهارت های حرکتی آنها به خوبی توسعه نیافته است.
تا جایی که ممکن است برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان مداحی کنید.
به جای سوالات بله یا خیر ، از قالب چند گزینه ای استفاده کنید.
برنامه درسی ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم
هنگام آموزش ریاضی به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم ، انتخاب برنامه درسی ریاضی بسیار مهم است. یافتن برنامه درسی ریاضی برای دانش آموزان در طیف نیازی به یک کار مالیاتی نیست. استفاده از استراتژی های اثبات شده و با پشتوانه تحقیق می تواند روند آموزش و یادگیری را برای هر دو طرف کمتر استرس زا و بسیار لذت بخش تر کند.

هنگام تلاش برای یافتن برنامه درسی مناسب ریاضی برای دانش آموزان در طیف ، از خود بپرسید:

قدرت یادگیری ریاضی فرزند من چیست؟
آیا می توانم برنامه درسی ریاضی را تغییر دهم تا بر آن نقاط قوت تمرکز آموزش ریاضی به کودکان کم توان ذهنی کنم؟
برنامه درسی ریاضی چگونه نقاط ضعف فرزندم را برطرف می کند؟
پاسخ به این سوالات هنگام بررسی برنامه های ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم ، مزیت بزرگی به شما می دهد.

برنامه درسی Time4Learning چگونه به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم کمک می کند
Time4Learning یک برنامه درسی آنلاین برنده جایزه است که به عنوان منبع تأیید شده اوتیسم توسط IBCCES متمایز شده است. برنامه درسی تعاملی ما از طریق دروس جذاب با استفاده از رویکرد دانش آموز ، که شامل دسترسی به چندین سطح پایه در یک زمان است ، به دانش آموزان آموزش می دهد. این یک پایه قوی را تضمین می کند و شکاف هایی را که ممکن است در سطوح پایه قبلی از دست رفته باشد ، می بندد.

ماهیت سرگرم کننده و تعاملی Time4Learning برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم جذاب است ، زیرا ارائه ای بصری جذاب است که توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را برای یادگیری ترغیب می کند. درسها و فعالیتها مختصر و معمولاً بیش از چند دقیقه نیست و والدین این اختیار را دارند که فرزندان خود را مجدداً فعالیت کنند ، از درسهای خاص صرف نظر کنند و موارد دیگر. به همین ترتیب ، دسترسی والدین به کلیدهای پاسخ برای آزمونها و آزمونها در Time4Learning به آنها کمک می کند