شاید برایتان جالب باشد بدانید که تحقیقات انجام گرفته بر روی کودکان آمریکایی نشان داده است که کودکانی که در سنین پایین بر روی مهارت های ریاضی ابتدایی آن ها کار میشود معمولا در سنین نوجوانی و جوانی موفقیتهای بیشتری را در دروس خود به دست میآورند.
اما متاسفانه مهدکودکها و مدارس، همین مسئله را نیز از کودکان دریغ میکنند و این مهارتهای ریاضی ابتدایی را به آنها آموزش نمیدهند!
ماه گذشته من خود من، نیم قرن در زندگی حرفه ای ریاضیات توصیف، بیست و پنج سال پس از خالص ریاضیدان، و سپس، در نیمه دوم، کار از مشکلات برای صنعت و شاخه های مختلف وزارت دفاع ایالات متحده.
من در آن مرحله مشاهده و یا من به استفاده قابل توجهی از هر یک از تکنیک خاص من در کل من باستان شناسی آموزشی، از مدرسه ابتدایی آموخته طریق به دریافت من لیسانس در ریاضیات. با توجه به اینکه تجربه من بود غیر معمول نیست، در واقع، آن است که ریاضیدانان هنجار در میان حرفه ای-من شروع به صحنه را برای بحث موعود (آن در آینده تا زیر!) تا چه بیشتر موضوعات مطرح شده در باید دبیرستان ریاضیات. اینجا چیزی است که من گفتم:
"اول، آنچه که تدریس نمی شود و، به خودی خود، از اهمیت. احتمال دیگر یافته هر کس که آنها نیاز به استفاده از ریاضیات در برخی از نقطه در زندگی خود و یا نیمکت حرفه قادر به استفاده از هر جزئیات برنامه درسی مدرسه بالا و روش نزدیک به صفر. در واقع، در زمان دانشجویی فارغ التحصیلان از دانشگاه امروز، ریاضیات آموزش ریاضی به کودکان ممکن است خود نیاز به استفاده از ممکن است به خوبی نمی توسعه داده شده اند هنگامی که آنها در مدرسه بودند. چنین سرعت تغییر امروز است.
دوم، چه به یادگیری موثر و خوبی و آنچه گاهی اوقات به نام "یادگیری عمیق" بسیار مهم است؛ توانایی فکر دهیم و خلاقانه، www.forestry.gov.uk/histenvpolicy تطبیق تعاریف و تکنیک های در حال حاضر تسلط، استدلال با قیاس با استدلال که در گذشته کار کرده است (یا نه کار می کرد) از مشکلات مشابه، و ترکیب (در خلاق مد) شناخته شده روش به وضعیت رمان. "
سوال برای مربیان و ریاضیات، بهترین روش برای توسعه ما راه و روش تفکر راه اندازی شد، و درک آن را بر بستگی دارد؟
برای K-12 معلمان ریاضی، این یک سوال کسانی که امروز زنده اند را به صورت حال تنها. تا اوایل 1990s، زمانی که ما فن آوری به راحتی در دسترس به دست آورد برای اجرای هر روش ریاضی، منظور از روز در کلاس مدرسه خوب بود دانش آموزان مته در مهارت های رویه به اندازه کافی قادر به در زندگی و شاید آوردن یک پا بر روی ریاضیات نردبان. اگر شما یک تسلط خوبی از ریاضی پایه ندارد، شما می توانید خودتان را در زندگی روزمره محروم، و اگر شما برخی از جبر حساب و اساسی کارشناسی ارشد نمی (به طور خاص)، شما می توانید دریافت کنید به خارج از زمین در ریاضیات. تسلط دیر ظاهر می تواند به دست آورد، بهتر برای همه است.
برای اقلیتی از دانش آموزان، "تمرین مبانی" رویکرد کار کرده است. من یکی از آنها بودم. من یک ریاضیدان حرفه ای تبدیل شد. برای انجام این کار، من تا به حال به یکی از مهم گذار. من تا به حال یاد بگیرند که چگونه به از وابستگی فراتر از همه کسانی که مهارت های عمومی و توسعه توانایی برای تفکر ریاضی.
این در اواسط 1960s، مدتها قبل از ابزار رویه خوب مانند ولفرام آلفا بر روی صحنه آمد. ماشین حساب های الکترونیکی فقط آینده وارد بازار، و یا دیگر بنابراین من تا به حال نیاز برای مهارت های ریاضی من، اما خوب سپس من به خوبی در مواجهه فراتر از حساب بود، بنابراین من هنوز هم مجبور به استفاده از این مهارت های اساسی جبر. اما بیشتر از اوایل وفق ریاضیات (من از هیئت مشاوران اصلی ولفرام بود)، از سراسر سال 1990 به بعد، هیچ یک از مهارت های عمومی تسلط هر چند من تا به حال در مقطع کارشناسی من مدرک به منظور انجام کار من لازم بود. (به مدت چند سال، من همچنان به استفاده از آنها، از آنجا که من به حال به آنها دست؛ اما در طول سال تسلط من کاهش یافته ترین من ساخته شده و استفاده از فن آوری، به عنوان مثال ترک به زمان بیشتری برای تمرکز بر روی چیزهایی ماشین آلات به نگهداری می شود.)
اما آن زمان من صرف تسلط بر اصول کاملا به هدر رفته بود، حتی در دراز مدت. این داربست که به من کمک کرد یاد بگیرند که به فکر می کنم ریاضی بود.
بنابراین، سنتی، مهارت های روش برای من کار می کرد. بسیاری از pro و دیگران است. اما آن را در یک ساحل بزرگ اجتماعی است. اکثر من همکار K-12 همکلاسی نه تنها هرگز به مرحله ساخت که انتقال به تفکر ریاضی، آنان نفرت خوب (در برخی موارد بسیار نیمکت ترس از آن)، و رها کردن آن در اولین فرصت کردم. حتی بدتر، آنها با ادراک از آنچه ریاضیات و گسترده و خطرناکی اشتباه ادراک آنها را با آنها به پدر و مادر و در بسیاری از موارد از فرصت های شغلی در معلم ریاضیات انجام، حصول اطمینان از مصرف مداوم از محصول که به مدت طولانی گذشته بود آن آفلاین -by به پایان رسید تاریخ.